507a0156mr cbs tabitha mei 2018 geert de lange photography

Ons onderwijs

Tabitha en De Wilgen worden samen 'De Bloesem'

Missie

Onze doelstelling is om onze leerlingen te helpen groeien tot zelfstandige en unieke wereldburgers, die met alle opgedane kennis en vaardigheden effectief en plezierig kunnen samenwerken en een open en nieuwsgierige houding hebben naar de samenleving: Samen jezelf zijn

Een naam die symbool staat voor een nieuw begin en groei. Een naam die staat voor een fase in de ontwikkelingscyclus van bloemen, bomen of fruit. Net zoals een basisschool een fase is in de ontwikkeling van kinderen. Tegelijkertijd wordt deze naam gevoed door sterke wortels in een rijke voedingsbodem. Daarmee bedoelen we dat ons verleden als twee afzonderlijke scholen ons voedt en ons versterkt, ook in de toekomst. De voedingsbodem staat symbool voor de omgeving waar wij staan: Toolenburg, Hoofddorp, Nederland. Wij zullen deze nieuwe naam met trots dragen vanaf schooljaar 2024-2025.